martes, 29 de enero de 2008

Setmana del 14 al 20 de Gener de 2008!!!

La setmana comença força b entrenant a tope i amb molt bones vibracions de cara al cap de setmana (dissabte handbol Agramunt-Encamp i diumenge II duatló de Alpicat). Però tot es torça el dijous amb un sopar a Lleida d’inauguració del pis del Gerard i l’Alba, i gairebé sense dormir a treballar (feia tant q no sortia x Lleida en dijous).
Sopar a Lleida (Anna, Wepp's i jo)



Divendres entreno a handbol i noticies q el Andorra no b a jugar, desprès a treballar al pub (Kronic) fins a les tantes i l’endemà aprofitant q no jugo ben aviadet, tb sense dormir casi, cap a esquiar a Port del Compte i a la nit soparet i tb a dormir a les tantes.

Gran dia d'esquí (Mia, Sisco, jo i el Padu)
Tot això per justificar o explicar la duatló del diumenge a Alpicat la primera q no acabo per cau (ja sabem els q correm i fem coses d'aquestes sempre tenim alguna escusa: o no era el nostre dia o no havíem entrenat prou, o no se q o no se q cuantos ....jejjeej). La crònica i sensacions (Distància: 6.500 m atlètics - 14.000 m de BTT- 3.000m atlètics) : Vaig començar força b tirant entre els 15 primers o així fins al km 5 corrent q vaig notar un cansa’ns-hi molt fort i q me pesaven les cames molt, però wueno ja arribava a la transició i a la bici ja recuperaria. Però un copa a la bici amb la primera pujada va ser un suplici on tots los bicicleros me van passar fins q me vaig poder enganxar a roda d’un d’ells fins al final dels 14 km amb bici, devia estar entre els vint primer segons el control de la trialera, a 9min del primer, però al arribar un altre cop a bòxers amb una rialla a la cara pq els 3Km últims era lo meu, MERDA el bessó. No podia ficar ni el peu a terra vaig provar de córrer 200 metres mentrestant l’espiquer anava narrant la meva agonia i els de la Creu Roja me dient q pares i llavors l’altre bessó i a terra i adéu als 3km i a la cursa. Segons el meu fissió “el Patxi” fatiga muscular per falta de repòs (9hores dormides en 3dies) i per part dels meus amics i familiars va tocar traga’m els sermonets de: – ja to deia jo, ja te esta b, tot no pot se, algun dia t'havia de passar....
O sigui la setmana q b fins el dijous dia 24 repòs, pensant en el partit de handbol de dissabte (Terrassa-Agramunt) i en la "II duatló de Vila-Seca".
Ja os informaré dels resultats q desitjo q siguin millor! Força i salut a tots!!!
Aquí a la sortida sense saber q no acabaria!!!




I el David es va estrenar a les Duatlons amb el seu companys de les Arenes Bellpuig!!!





No hay comentarios: