jueves, 3 de enero de 2008

Adéu al 2.007!!!

Es el primer escrit q faig i dir q ho faré gairebé sempre sobre les meves vivències esportives, pq de la meva vida privada no parlaré jejejje!!!.
El 2.007 ha donat força de si i m’ha fet aprendre cosetes, la més important q descansar es tant o més q entrenar ja que quan amb millor forma estava tot a la merda, tendinitis als dos genolls i adherències o sigui 2 mesos o més de baixa merescuts.
Ara no podré fer un resum de totes les curses pq no me enredortaria però si de les q vaig quedar en millor posició.
Vaig començar amb una duatlo a Alpicat en la qual vaig quedar en 10 posició x sorpresa meva i això me va motivar moltíssim.
Desprès, q recorda, va vindre l’eternal running de Sitges en la qual vaig quedar sisè, aquí la moral ja era massa i me passava un munt entrenant a part de jugar a handbol.
Desprès dos primeres posicions en les Trekorientacions de Vallbona de les Monges i Poblet encara q en la classificació de família junt amb mon germà (havia de quedar primer en alguna com fos, jejeje), aquí ja vaig caure lesionat i més de dos mesos de parada obligatòria.



Després, sinó recordo malament, de alguna marxa i pic vaig fer l’eternal running de Castellbisbal quedant en 18 posició.
Després segurament més cosetes fins arribar a la meva primera triatló a la Pineda q era molt senzilleta en la qual vaig quedar segon d’una cinquantena de valents q varem anar a nedar al Novembre, crònica de la cursa xls organitzadors:
“ Diumenge, 18 de novembre una quarantena d’esportistes van retar-se amb les baixes temperatures i van pendre part en la 2ª Triatló La Pineda Platja.
La cursa destaca per ser de caire popular i esta dividida en tres sectors: natació (300 m.), BTT (12 km.) i cursa a peu (3,5 km.).
A les 11h. es donava la sortida a la Triatló amb el sector de natació de 300 m. on el primer atleta en sortir de l’aigua fou en Victor Rodríguez Galera, amb 6’05”, seguit d’en Joan Tarrats 6’17” i Joan Mestres 6’20”. Desprès de passar per la zona de transició de forma ràpida, els triatletes van fer el sector de BTT: circuit mixte d’asfalt i terra de 4 kms on els corredors havien de completar 3 voltes. En aquesta part de la cursa ha estat espectacular la recuperació que ha fet en Manel Pérez, situant-se, ja a la primera volta, en primera posició i marcant un crono (temps acumulat) de 39’32”, seguit d’en Marc Domingo (Junior) 43’56” i de Sergi López 44’01”. Passada la zona de transició els atletes ja encaraven el darrer sector: tram a peu de 3,5km. al llarg del Passeig Pau Casals de La Pineda. En aquest tram de la cursa, en Manel Pérez (1h 01’14”) reafirmava la seva victoria, mentre que en Carles Areny (1h 04’38”) recuperava posicions i es col•locava en segona posició, mentres que Marc Domingo (1h 05’ 36”) assolia la tercera plaça. En dones, només va haver dues corredores que es van repartir el triomf a la zona de meta en un sprint de 150 metres on, finalment, s’imposar Ana Figueras Rovira (1h 21’49”) per davant de Inma Castaño Manzano (1h 21’ 58”).
General Masculi:
1. Manel Perez (1h 01’14”)
2. Carles Areny (1h 04’38”)
3. Marc Domingo (1h 05’36”)”



Podium de la Triatlo
I per acabar l’any la Sant Silvestre de Lleida, en la q faig una petita crònica:
Posició 48è (km0.lleida.org) amb un temps ,segons me va dir el q anava davant meu ,de 36 min. Una cursa de més a menys en la qual vaig córrer fins al km 4 amb els 12 primers sense recordar-me q el dia abans havia anat a esquiar tot el dia i q venia de dies de festa i mals vicis. Pero sino m’hen recordava les meves cames ja m’ho van fer recordar en quan al pujar una acera me fallen les cames i a partir de aquí a patir 5km x davant de patiment físic i psicològic ja que m’avançava la gent i això es lo pitjor però wueno gracies als ànims de alguns coneguts vaig poder acabar encara força b!!!


55 -> El Ferran d'Alcarras!!!!


124-> El Mariano, el Jabalí de Balaguer!!!!

La Neus la repartidora de correus més simpatica de Lleida!

Segurament me descuidaré moltes curses ( marxa dels Castells, marxa de Arenys de Munt (aquestes dos q no oblido amb records molt grats) ... i moltes més) però provaré al 2.008 anant fincant una petita crònica del q faig fent per així tindré un record jo mateix i xl qui l’interessi.
Us desitjo un feliç 2.008 a tots i força exits!!!

No hay comentarios: