lunes, 4 de febrero de 2008

Setmana del 21 al 27 de Gener de 2008!!!

La setmana empesa sense entrenar fins dijous recuperant-me de la fatiga muscular a la cama esquerra i amb la mirada al cap de setmana.
A la foto d'esquerra a dreta: Capitan, Garcia i el Maci!!!
Arriba el dissabte amb el partit a Cerdanyola a priori fàcil per poder continuar estant a dalt de la classificació. Però com sempre, quan algo sembla fàcil s’acaba complicant i així va estar. Varem arribar a Cerdanyola i varem trobar un equip motivadissím amb un jugador q tot el q llançava entre 9 i 12 metres anava a dintre, això acompanyant d’una defensa gairebé sempre, diria jo, fora de lo legal i un àrbitre q pensava més en sortir d’aquell partit amb les menors complicacions possibles el resultat ja el podeu imaginar, va ser de derrota (H CERDANYOLA 31 - 27 C.H.Agramunt) i a sobre ens van fotré ben tous!!!

El dissabte va acabar molt b, amb la millor companyia possible però sense pensar q havia de matinar per fer una duatló el dia següent i q havia d descansar pq no me passes lo de Alpicat. Però no tinc remei i només vaig dormir tres horetes i cap a Vila-Seca a fer la segona duatló del any (Distància: 4.000 m atlètics - 14.000 m de BTT- 2.000m atlètics).
Crònica:
Més de 50 participants en un dia gairebé d’estiu amb el meu amic David q feia la seva segona duatló. Vaig començar força b (en la 5 posició) fins al km 10 de la BTT. Però com no, va arribar la fatiga i me sentia súper pesat i el bessó de la cama esquerra ja tornava a fer de les seves. Llavors canvi d’objectiu, provar d’acabar com fos, però sorprenentment el fet de canviar d’idea me va donar forces per poder acabar b, encara q els 2km últims patint muscularment força, vaig acabar onzè. Amb un temps de 1:01:14 (0:16:45/ 0:35:19/ 0:09:10) a sis minuts del primer i el David amb 1:14:55.

















La setmana vinent (Divendres 1 de febrer 20:45h EN DIRECTE PER RÀDIO SIÓ-www.radiosio.cat) partit súper important de handbol amb el derbi lleidata Agramunt-Alcarras i desprès d’això res més pq a Agramunt es Carnaval la millor festa del meu poble i quan es Carnaval Agramunt tot es para!!!
Fins la setmana vinent salut, força i BON CARNAVAL!!!

2 comentarios:

Marcelo dijo...

ens veiem en alguna treko!

salutacions.

Marcelo dijo...

que tal Carles! l'any passat vaig fer amb un company la treko de santes creus. era la primera que feiem i ens va anar força bé. vaig xalar molt,llàstima que vam quedar segons jeje! (erem a l'equip blau amics)... aquest any em perdré la primera segurament per que coincideix amb una xellenge de btt,però de ben segur que la resta les disputarem.

tu també tens un blog currat,sobretot de l'esport que fas,no pares!

ens anem comunicant!