jueves, 3 de enero de 2008

PD: DUATLÓ DE MUNTANYA MONTSANT de CORNUALLES

Bones de nou, me deixava entre altres aquesta duatló del 2007 q per un fet especial mereixeria tb ser comentada. Celebrada el 4 de Novembre (el meu sant-aniversari) vaig decidir no fer la mona amb los de la meva colla i anar a descobrir el Montsant, q me va deixar meravellat. La meva sorpresa va ser q desprès de 2 hores i 39 min corrent, caient de la bici, punxant i patint vaig arribar 14è i a la meta me esperaven una quinzena de la meva colla x esperona’m als últims metres i fem plorar encara q no me quedes força x fem caure una llàgrima.
Moltes gràcies a tots sense cap dubte a estat uns dels regals q més il·lusió m’ha fet i la arribada més emotiva d'una cursa a meta!!!

Dades tècnic:
Km Parcial Acumulat Desn. Desn.- Observacions
SECTOR 1 Peu 2,9 2,9 75 75
SECTOR 2 BTT 13,5 16,4 280 280
SECTOR 3 Peu 9,00 25,4 620 620 (3 escalones)
TOTALS 25,4 975 975


















I aqueta es la meva colla!!!

No hay comentarios: