lunes, 26 de mayo de 2008

Setmana del 19 al 25 de Maig.

Setmana sense competició de cap tipus desprès de molt temps, volia fer alguna cursa diumenge però hi ha coses q han de tindre prioritat a les curses i al fer esport sinó malament. M’ha costat però al final sembla q ho he entès. :)
Aquets han estat els entrenaments setmanals:
Dilluns: Descans!!!
Dimarts: 2 hores de gimnàs i una hora de running fent uns 12km més o menys amb el Victor i el Toni.
Dimecres: 2 hores de gimnàs i 45min de X-biking.
Dijous: 2 hores de gimnàs i 39 Km de Btt (Tàrrega-Cervera-Sant Antolí-Cervera-Tàrrega) en 1:50 hores.
Divendres: Descans!!!
Dissabte: Sortida de Btt de 97 Km en 4:15 hores. Fent un tros del camí de Sant Jaume seguint la ruta d’Agramunt, Tàrrega, Vilagrassa, Anglesola, Castellnou de Seana, Palau d’Anglesola, Belloch i Lleida (fins aquí una mica menys de 70 Km en 2:55hores) i vaig tornar per la carretera passant per Alcoletge, Vilanova de la Barca, Termens i per acabar Balaguer.
Diumenge: Descans forçat ja q la pluja no va parar!!!

Molt bona setmana a tots i fins aviat!!!
Salut i força!!!

PD: Ahhhh!!! Estic buscant una bici de carretera de segona ma a bon preu (faig 1,78 metres d’alçada, me sembla q me toca una talla 54). Si algú s’assabenta d’algo hem deixeu un comentari. Moltes gràcies!!!

1 comentario:

robert mayoral dijo...

exacte una 54 va bé, medeixes igual que jo i jo tinc una 54!, sim'assabento da¡'alguna cosa t'ho passo....per cer aquella cannondale....pensat-ho bé...