lunes, 19 de mayo de 2008

Setmana del 12 al 18 de Maig.

Aquesta setmana era la setmana del meu primer raid i aquet després de molts molts dies sense poder correr ni competir. La meva sorpresa va ser quan dissabte a més del Raid de Baga tenia partit de copa d’handbol a Igualada. Tants dies sense competir i aquesta setmana dues coses. No podia deixar el meu equip tirat, encara q quan m vaig comprometre a fer el Raid no sabia q jugàvem, i tampoc podia deixar a la estacada al Sergi. O sigui q vaig decidir d provar de fer-ho tot.
La setmana va empesar amb descans el dilluns.
Dimarts sessió de peses i desprès 6km de running amb algo de desnivell i per segon dia vaig acabar sense molesties.
Dimecres 60 km de Btt amb 1.170 de desnivell positiu duran unes 3,30 hores per les contrades de Vallfogona de Riucorb i desprès tenia handbol platja a Inef a Lleida però la pluja o va fastidiar.


Dijous sessió de peses i desprès 24 km de Btt per les contrades d’Agramunt.
Alex, Camats, jo i l'Esther.
Divendres sessió de peses, entreno de handbol i sopar amb l’equip i a dormir a la 1h q l’endemà me esperava un dia dur.
Dissabte, a les 5:30 toca el despertador i amb nervis i son cap a Baga a fer el meu primer Raid. Arribo a Baga a les 8:15 on ja m’esperava el Sergi Civit de Tarragona per anar directe al breakfing per a veure com anava tot.
El raid estava format de 5 fases; començava amb orientació de muntanya de 5km lineals(q això dir 5km si vas de línia recta de balisa a balisa) amb 12 balises, seguia amb 20 km de Btt d’orientació i pujada amb 4 balises i amb una prova especial de tiro amb arc, continuava amb 7km de trekking de pujada vertical amb un ràpel de 20 m, seguia amb 14km de Btt d’orientació amb 5 balises i per acabar amb una orientació urbana d’uns 8km on hi havia una prova especial d’escalada.
O sigui q cap al punt de sortida i a les 9 i algò es dona la sortida amb massa. El dia estava ennuvolat però sense ploure. La primera fase va anar força b encara q ens varem servir força dels rivals per trobar les balises. La segona fase, de Btt, fins a la segona balisa tb varem seguir la mateixa tàctica d’aguantar amb un petit grup però llavor varem arribar a la pujada i com q els problemes mai venen sols tb va començar a ploure i d quina manera. Varem acabar la segona fase al avituallament; molls, tremolant i amb un fred bestial. Llavors nos van comunicar q la tercera fase, de trekking i ràpel, s’havia suspès per evitar perills i encara q va parar de ploure van començar a plegar equips. Nosaltres varem estar a punt tb de plegar pq quedava més de la meitat i era ganes de patir x patir, però com el Sergi afortunadament és dels meus varem decidir tirar endavant i varem començar la quarta fase de Btt de baixa q fins a la meitat va sortir el sol i tot però nomes va ser un petit mirall ja q quan començàvem a estar secs va tornar a caure un xàfec més gran q el primer si cap. Llavors arribarem al poble i varem encarar la última fase d’orientació urbana molls com a gats i amb humor i x acabar hi havia el bonus d’escala amb una via de 4A, una d 5A i un 6A, on vaig poder fer un 6A per sorpresa meva.
En resum 7hores de Raid i amb molts moments de patiment-satisfacció. No tinc paraules x agrair al Sergi q penses amb mi x fer la prova i així poder haver viscut aquet dia al seu canto fantàstic: d’esport, patiment, natura i companyerisme. Gràcies Sergi, espero q no sigui l’ultima!!

Al final 16ens de 30 classificats amb 7:25 hores FOTOS :


Aquí a punt de marxa amb el Sergi.


En ple temporal, passava del sol al diluvi en qüestio de minuts.

Més fotos a :
- http://picasaweb.google.es/lluispatins/IIOPENRAIDAEMVILADEBAGA

- http://vicibici.ivanraga.com/albums/open_raid_baga/index.html

Però el dissabte no acabava aquí, llavor agafa el cotxe i corrent cap a Igualada a jugar a Handbol. Vaig arribar 15min on el meu equip ja perdia de 8 gols, vaig sortir al camp algò espitos x voler contrarestar el retràs i per aquet motiu m vaig precipitar en alguna jugada, o sigui q per això i per fer tard demano disculpes al meu equip. Al final varem acant perdent i així eliminats de la copa a la primera.

Diumenge mort!!!

Una setmana de les meves, uff q feia temps q no sentia totes aquestes sensacions!!! Fins la setmana q b!!!

Dedico l'actualització a la Montse q dissabte era el seu cumple, T'ESTIMO CARIÑO!!!

1 comentario:

Miguel Angel dijo...

Osti noi, quina pallissa que vas fotret el dissabte! Me n'alegro pel bon Raid que segur que vas fer i ho sento per la derrota de l'equip.
Ens llegim!