lunes, 16 de marzo de 2009

Setmana del 16 al 22 de Març 2009

Setmana molt complerta amb la ment a la marxa dels Castells del diumenge.
Molt m’he sembla q el handbol l’haure de deixar fins l’any vinent pq desprès de un suau entrenament el divendres encara tenia inestable el genoll i no m’agradaria gens trenca’m.

Pues res aquí va els entrenaments de la setmana:

Dilluns: 1:30 hora de peses i 11,5 Km running.
Dimarts: 1 hora de peses i 30 Km de Btt a 19 Km/h de mitja.
Dimecres: 1:30 hora de peses i 6Km de running.
Dijous: 1 hora de peses.
Divendres: 1hora de handbol.
Dissabte : 31Km de Btt.
Diumenge: Primer q res demanar perdó al meu cos per sols haver dormit una hora i mitja ( per motius de feina) i tot seguit cascam 51Km (aproximadament 25Km corren i la resta xino-xano) en 7:50 hores.
Ja vaig començar a les 8 del matí(una hora més tard) per poder dormir aquesta hora i mitja, i més o menys crec q vaig fer:
Guissona-Pallargues -> 15 km corrent (fins que vaig trobar a la meva colla, patint els 8Km primers bastant ja q el meu cos no enteneia el q estava fent)
Pallargues-Cervera -> 18 km xino xano (aquí vaig anar amb la meva colla fins q vaig veure q el seu ritme me estavà maxacan els genolls)
Cervera-Guissona- -> 18 km corrent i a marxa (notan alguna molestia al genoll del pinçament vaig decidir acabar quan abans millor.)

A part d’això un dia fantàstic envoltat de gent genial fent esport i amb un sol radiant!!!

Aquí us deixo un fotos del diumenge.... m’hen vaig a fer treballar de descarga uns 5 km molt suas de running, jacuzi i sauna...;)



Tot dinant mira q pinchos i encara faltava la meitat!!!!

No hay comentarios: