martes, 24 de marzo de 2009

Setmana del 16 al 22 de Març 2009

Aquesta setmana era la II Duatlo d’Agramunt on tenia pensat assistir però alguns compromisos fora d’Agramunt m’han deixat sense poder anar-hi un any mes (me sembla q estic buscant moltes excuses per no competir).
Aquesta setmana d’entrenament a estat majoritàriament de bici ja q no volia maxacar molt les articulacions desprès de la Marxa del Castells. Per la setmana vinent m’he estic motivant per anar a fer la Duatlo de la Vila de Masquefa, ja que esta relativament aprop i l’hora de sortida no és molt aviat, contant que el divendres treballo al pub. A veure si acabo anant o trobo una excusa de pes, que les tinc, ejejje...

Els entrenaments de la setmana son:

Dilluns: 5Km de running light de descarga i estiraments.
Dimarts: 1 hora de peses i 21 Km de carretera (mitja 26Km/h)
Dimecres: 1 hora de peses i 32Km de BTT (mitja 20Km/h) i tot seguit 21Km de carretera (mitja 36Km/h)
Dijous: 2 hores de peses i 300 m de natació(els primers metres de l'any, ufff).
Divendres: 1 hora de peses.
Dissabte: Sortida amb el Josep Anton Torne i uns companys seus de Artesa de Segre amb bici de carretera, amb un total del 65Km amb sortida a Poblet i fent els ports de la serralada de Prades. Gent q de mitja me treien 10 anys com a minin i però q tb me treien molt minuts a les pujades, joder quines maquines!!! -)
Tot seguit d’una calçotada-carnada-cata de vins a la Fulleda a Cal Music, un dia molt molt xulo amb gent molt sana i maja.
Diumenge: Relax i treballar al pub.

Fins la setmana vinent!!!!

No hay comentarios: