jueves, 17 de abril de 2008

Setmanes del 25 de Març al 13 d’Abril.

Tot continua igual, el meu genoll no me deixa de fastidiar i gairebé ja ho he provat tot inclús un mini-repos d’una setmana. I això q fa molt q no corro però continua igual.
Com veureu x aquestes línies algo depre. Continuo jugant a handbol encara q me faci mal, x estar amb l’equip fins al final ja q queda quatre partits, i vaig fent les meves sessions diàries de peses, i cíclica i bici de muntanyà.

Resultat de handbol:
29-03-08- C.H. Agramunt 22 Berga 27 --->Partit molt intens i dur q tampoc podíem perdre a casa, però el equip a entrat en una mini-crisi psicològica i tampoc se va a entrenar i com va dir un una vegada se juga com s’entrena.
05-04-08- Rubí 29 C.H. Agramunt 22 ---> Partit a priori fàcil x nosaltres. Resultat desastrós davant un equip jovenet q no donava crèdit de lo q estaven fent. Nosaltres igual, profunda depressió i desquici generalitzat.
12-04-08- C.H. Agramunt 34 Súria 25 ---> Primera victòria en molts dies. Partit molt fàcil a priori però va empesar com els últims dies volíem però algo no acaba d’anar b, jo continua pensant q es mental, tota la primera part perdent. Reacció a la segona part, q va ajudar q eren justos, i es va començar a veure alguns detalls d’aquell joc q teníem no fa pas tant. Espero q sigui un punt d’inflecció per guanyar tots els partits q ens queda o gairebé tots. Tenim un equip qualitativament molt bo però com ja he dit sinó s’entrena merda.
Aquesta setmana partit difícil contra el Terrassa allí casa seva i diumenge al matí x més inri.


Fins aviat, q voldrà dir q estic millor del genoll, salut i força!!!!

Foto pel record del meu primer any al handbol, no sabria dir d quin any és.

2 comentarios:

Miguel Angel dijo...

Ànims, ja veuràs com et recuperes del genoll si tens una mica de paciència. Jo vaig estar fotut també durant un parell de mesos no fa molt i amb entrenament muscular i osteopatía se'm va pasar.

Anónimo dijo...

Nen!!

Molt lograda la pàgina!
Per cert, gran partit el de dissabte passat, llàstima de la teva absencia. Ens veiem a l'entreno de divendres i a totes contra l'Alcarràs.

Quida't!